Tellimisinfo ja kasutustingimused

REALISATSIOONIKESKUSE E-POE TELLIMISINFO JA KASUTUSTINGIMUSED

 

1. Üldtingimused

  • 1.1. Käesolevad müügitingimused kehtivad aadressil www.rkeskus.ee asuvas ostukeskkonnas (edaspidi Internetipoes).
  • 1.2. Internetipoe www.rkeskus.ee omanik on TRK OÜ (reg. kood: 10831601), asukohaga Ringtee 26, 51013 Tartu, Eesti Vabariik.
  • 1.3. Müügitingimused reguleerivad TRK OÜ (edaspidi Müüja) ja Internetipoes ostu sooritava isiku (edaspidi Klient) vahelisi tekkivaid õigussuhteid.
  • 1.4. Müügitingimustes reguleerimata küsimustes lähtuvad pooled Eesti Vabariigis kehtivatest õigusnormidest.
  • 1.5. Internetipoes ostu vormistamisega kinnitab Klient, et on tutvunud käesolevate müügitingimustega ning nõustub neid järgima.
  • 1.6. Müüjal on õigus ette teatamata ja ühepoolselt müügitingimusi muuta. Kliendi jaoks kehtivad ostu sooritamise hetkel kehtinud müügitingimused.

2. Kauba- ja hinnainfo

  • 2.1. Kliendil on võimalik osta Internetipoes Müüja poolt pakutavat kaupa.
  • 2.2. Internetipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.
  • 2.3. Kauba hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Kliendi asukohast ning valitud kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Kliendile tellimuse vormistamisel.
  • 2.4. Teave kauba kohta on esitatud Internetipoes vahetult kauba juures.

3. Tellimuse vormistamine ja müügilepingu jõustumine

  • 3.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda ülekandega Kliendile saadetud e-kirjas märgitud pangakontole. Kliendil on võimalus ka kaubale ise järele tulla aadressile Ringtee 26, Tartu.
  • 3.2. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole.
  • 3.3. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Klienti esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (s.h. kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

4. Kauba kohaletoimetamine

  • 4.1. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti Vabariik.
  • 4.2. Kauba saatmiskulud kannab Klient ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
  • 4.3. Klient saab valida nelja erineva kohaletoimetamise viisi vahel. Kaup toimetatakse Kliendini Eesti Vabariigi piires vastavalt Kliendi poolt valitud tarneviisile.
    • 4.3.1. Kauba tellimine DPD pakiautomaati, Itella SmartPOST pakiautomaati või Omniva pakiautomaati:
      • 4.3.1.1. Kohaletoimetamistasu arvestatakse vastavalt Kliendi poolt valitud tarneviisile. Vastavalt kehtivale postiteenuste hinnakirjale on kohaletoimetamistasu DPD pakiautomaati, Itella SmartPOST pakiautomaati ning Omniva pakiautomaati 3.05 eurot;
      • 4.3.1.2. Müüja saadab Kliendi poolt tellitud kauba Kliendi määratud (asula, pakiautomaat) DPD, Itella SmartPOST või Omniva pakiautomaati;
      • 4.3.1.3. Kaup jõuab üldjuhul pakiautomaati 2-3 tööpäeva jooksul alates lepingu jõustumisest;
      • 4.3.1.4. Kui tellitud kaup on jõudnud DPD, Itella SmartPOST või Omniva pakiautomaati, saadetakse Kliendile selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi;
      • 4.3.1.5. SMS teade tuleb säilitada kuni tagastuseperioodi lõpuni, sest kauba tagastamisel kasutatakse SMS-is olevat tagastuskoodi;
      • 4.3.1.6. Kaupa hoitakse DPD, Itella SmartPOST või Omniva pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Konkreetse paki hoiuaega on võimalik pikendada 7 päeva võrra, kuid selleks peab Klient ise DPD, Itella või Omnivaga ühendust võtma.
    • 4.3.2. Kauba tellimine DPD kulleriga:
      • 4.3.2.1. Kohaletoimetamistasu arvestatakse vastavalt Kliendi poolt valitud tarneviisile. Vastavalt kehtivale hinnakirjale on kohaletoimetamistasu valides DPD kulleri 10.00 eurot;
      • 4.3.2.2. Valides kohaletoimetamise viisiks DPD kulleri, on Kliendil võimalik ostetud kaup tellida otse koju, kontorisse või mujale enda soovitud aadressile Eesti Vabariigi piires (välja arvatud väikesaared). Oluline on seejuures märkida, et aadress, kuhu kaupa tellitakse, oleks sisestatud võimalikult täpselt, detailselt ja koos õige postiindeksiga;
      • 4.3.2.3. Tellides kaupa DPD kulleriga, tuleb Kliendil sisestada kindlasti oma korrektne telefoninumber, millelt ollakse igapäevaselt kättesaadav ning ühtlasi nõustub Klient, et Müüja edastab Kliendi telefoninumbri DPD kullerile selleks, et kuller saaks saadetise kättetoimetamise päeval eelnevalt Klienti teavitada saadetise peatsest saabumisest;
      • 4.3.2.4. DPD kuller proovib kõik kaubad kohale toimetada esimese katsega. Kui kuller ei saa saadetist kohale toimetades Klienti märgitud tarneaadressilt või telefoni teel kätte, suunatakse pakk automaatselt DPD pakiautomaati ning Klienti teavitatakse sellest SMS-i teel. Pakiautomaadist paki kättesaamisel kehtivad kõik punktis 4.3.1. välja toodud reeglid. Kui saadetis pakiautomaati ei mahu, suunatakse see uuesti kullerile, juhul kui Kliendi kontaktandmed on korrektsed. Kui kuller ei saa Kliendiga ühendust ka teisel kohaletoimetamise katsel, viiakse saadetis terminali, kus seda hoiustatakse 7 tööpäeva, mille jooksul on Kliendil võimalik kaubale ise järele minna. Kui saadetisele järele ei minda, saadetakse see tagasi Müüjale;
      • 4.3.2.5. DPD kulleriga tellitud paki maksimaalne kaal ei tohi ületada 31,5 kilogrammi ja selle mõõtmed peavad vastama järgnevatele parameetritele: paki pikima külje ja põhja ümbermõõdu summa võib olla kuni 3,0 m (2 x kõrgus + 2 x laius + pikim külg); paki pikim külg kuni 1,75 m.

5. Taganemisõigus ja kauba tagastamine

  • 5.1. Pärast tellimuse kättesaamist on Kliendil õigus Internetipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
  • 5.2. Kauba tagastamiseks tuleb täita ja esitada kauba pakendist leitav kauba tagastusleht. Korrektselt täidetud kauba tagastusleht tuleb saata tagasi koos kaubaga kauba pakendis hiljemalt 14 päeva jooksul lepingust taganemise avalduse esitamisest.
  • 5.3. Tulenevalt võlaõigusseaduse §54 lõike 1 punktist 13 võite kasutada lepingust taganemise avalduse esitamiseks taganemisavalduse tüüpvormi, mille saate alla laadida siit: https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1030/1201/4001/JM_m41_lisa1.pdf
  • 5.4. Lepingust taganemisel tuleb Kliendil kaup tagastada ja viia see originaalpakendis kauba üleandmise kohta:
    • 5.4.1. Omniva pakiautomaati tellitud kaup tuleb tagastamiseks viia Omniva pakiautomaati ning kasutada tuleb SMS-ga saadud tagastuskoodi. Kauba tagastamisel tuleb sihtkohaks märkida Tartu Rebase Rimi pakiautomaat (TRK OÜ, telefon: +372 511 3881);
    • 5.4.2. DPD pakiautomaati tellitud kaup tuleb tagastamiseks viia DPD pakiautomaati ning kasutada tuleb SMS-ga saadud tagastuskoodi. Kauba tagastamisel tuleb sihtkohaks märkida Tartu Rebase Rimi DPD Pickup pakiautomaat (TRK OÜ, telefon: +372 511 3881).
    • 5.4.3. Itella SmartPOST pakiautomaati tellitud kaup tuleb tagastamiseks viia Itella SmartPOST pakiautomaati ning kasutada tuleb SMS-ga saadud tagastuskoodi. Kauba tagastamisel tuleb sihtkohaks märkida Tartu Rebase Rimi Itella SmartPOST pakiautomaat (TRK OÜ, telefon: +372 511 3881).
    • 5.4.4. DPD kulleriga tellitud kaup tuleb tagastamiseks viia DPD pakiautomaati ning kauba tagastamisel tuleb sihtkohaks märkida Tartu Rebase Rimi DPD Pickup pakiautomaat (TRK OÜ, telefon: +372 511 3881). Kui tagastatav kaup pakiautomaati ei mahu, siis tuleb ühendust võtta TRK OÜ Realisatsioonikeskuse e-poe klienditoega telefonil +372 511 3881 või e-posti aadressil trk@rkeskus.ee ning leiame koos lahenduse, kuidas kauba tagastamine korraldada.
  • 5.5. Taganemisõigus ei kohaldu, kui Kliendiks on juriidiline isik.
  • 5.6. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
  • 5.7. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Internetipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  • 5.8. Kauba tagastamise kulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv kaup ei vasta tellitule (näiteks vale või defektiga toode).
  • 5.9. Klient peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
  • 5.10. Tagastatud kauba ostusumma kannab Müüja Kliendi kontole (raha tagastatakse samale pangakontole, millelt toimus tasumine) peale lepingust taganemise avalduse esitamist ning kauba Müüjani jõudmist ja üle kontrollimist viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel lepingust taganemise avalduse saamisest.
  • 5.11. Vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lõikes 4 sätestatule ei kuulu tervisekaitse ja hügieenilistel põhjustel tagastatava kauba nimistusse toiduained ja aluspesu, mille pakend on Kliendi poolt avatud.

6. Pretensiooni esitamise õigus, poolte vastutus ning vääramatu jõud

  • 6.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
  • 6.2. Müüja vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis olid olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Müüja kohustus.
  • 6.3. Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Müüja poole, saates selleks e-kirja aadressile trk@rkeskus.ee või helistades telefonil +372 511 3881.
  • 6.4. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Kliendile.
  • 6.5. Kui Internetipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Müüja vastutab, parandab või asendab Müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Müüja Kliendile kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  • 6.6. Müüja vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
  • 6.7. Müüja ei vastuta kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest, kui Klient lepingu sõlmimisel kauba lepingutingimustele mittevastavusest teadis või pidi teadma.
  • 6.8. Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteteostamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).
  • 6.9. Müüja vastutab Kliendi ees maksimaalselt kauba müügihinna ulatuses.
  • 6.10. Meeldetuletus tarbijale: VÕS § 54 lg 1 p 18 sätestab, et tarbija saab lepingu eseme lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele. VÕS § 101 alusel, kui võlgnik on kohustust rikkunud, võib võlausaldaja kasutada järgnevaid õiguskaitsevahendeid: nõuda kohustuse täitmist; oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda; nõuda kahju hüvitamist; taganeda lepingust või öelda leping üles; alandada hinda; rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist (VÕS § 101 lg 1 p 1-6).

7. Isikuandmete käitlemine ja otseturundus

  • 7.1. Klient annab Internetipoe kasutamisel nõusoleku Müüjale (isikuandmete töötlejaks on TRK OÜ) enda isikuandmete töötlemiseks käesolevas lepingus sätestatud tingimustel.
  • 7.2. Isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning neid kasutatakse Kliendile teenuse osutamiseks ning kauba kohale toimetamiseks.
  • 7.3. Müüjal on vajalik teatud isikuandmete edastamine kolmandatele isikutele seoses kauba kättetoimetamisega.
  • 7.4. Müüja järgib isikandmete kaitsega seotud seadusandlust ning tavasid ja ei edasta Kliendi isikuandmeid kõrvalistele isikutele.
  • 7.5. Internetipood saadab Kliendile uudiskirju ning pakkumisi Kliendi e-maili aadressile ainult juhul, kui Klient on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-posti aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
  • 7.6. Kliendil on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest Müüjale teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

8. Muud tingimused ja vaidluste lahendamine

  • 8.1. Müüjal on õigus keelduda Kliendilt tellimuse vastuvõtmisest ja müügilepingu sõlmimisest, kui Klient ei järgi ostuprotsessil häid tavasid, käitub ebaviisakalt või ebaadekvaatselt, esitab lepingu sõlmimiseks teadlikult valeandmeid või ilmnevad muud kuritegeliku iseloomuga asjaolud, mis ei võimalda kliendisuhet luua.
  • 8.2. Kui Kliendil on Internetipoele või Müüjale pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile trk@rkeskus.ee või helistada telefonil +372 511 3881.
  • 8.3. Poolte vahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Internetipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
  • 8.4. Klient võib pöörduda vajadusel ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

 

Meie internetipoe kasutustingimused on uuendatud 01.01.2024.a.

 

* Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid ja/või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega. Kui teil on küsimusi, ootame alati teie kõnet +372 511 3881 või e-kirja aadressil trk@rkeskus.ee!

HEAD HINNAD

Tavapoodidest märksa soodsam

KIIRED TARNED

Omniva ja DPD pakiautomaatidesse

RAHA TAGASI GARANTII

14-päevane kauba tagastamise õigus